Actualitatea de Calarasi

Incendiu de la o cratiță uitată pe aragaz

Please enter banners and links.

Print Friendly, PDF & Email

apartament in flacariÎn noaptea de luni spre marți, pompierii militari din cadrul Detaşamentului Călăraşi au fost solicitaţi, prin intermediul 112 – număr unic pentru apeluri de urgenţă, să intervină în municipiul Călăraşi pentru stingerea unui incendiu izbucnit într-un apartament situat la etajul 1 al blocului F2, de pe strada Luceafărului. Astfel, la sosirea pompierilor militari apartamentul şi casa scării erau inundate cu fum dens, în interiorul locuinţei aflându-se proprietara, Gina N., în vârstă de 44 de ani şi fiul acesteia, Andrei, în vârstă de 7 ani, care dormeau.

Pompierii au intervenit pentru evacuarea celor două persoane, acestea fiind imediat preluate de echipajul SMURD pentru îngrijiri medicale. Pompierii au acţionat pentru stingerea incendiului, izbucnit după ce proprietara a uitat pe aragaz o cratiţă cu cartofi şi unsoare.